דרוש בלקדרואיד Blackdroid needed

עברנו מבלקברי לאנדרואיד (גלקסי) לפני קצת יותר מחודש. כמו כל אחד כיום אני מחובר במלוא ורידי למכונה הקטנה והתובענית הזו.
אכן מדובר על משהו אחר לגמרי. בלקברי זה לא אנדרואיד. האנדרואיד הנו מחשב לכל דבר. דבר ראשון סוף סוף ניתן לגלוש ממכשיר הטלפון. בבלקברי גלישה באינטרנט היה פשוט עינוי. מעבר לכך באנדרואיד ניתן להתקין תוכנות במגוון עצום של אפשרויות החל מאנגריבירד ריו ("הגם אתה ברוטוס?!" "כן גם אני...") וכלה בתוכנה לבחירת אבטיח או תוכנת בביביסיטר לתינוק (אם התינוק בוכה מעל 30 שניות התוכנה מתקשרת אל האמא...). למען האמת את שתי הדוגמאות האחרונות עדיין לא ניסיתי....
עם זאת, במספר פרמטרים חשובים האנדרואיד מפגר בצורה משמעותית אחרי הבלקברי – מכונת העבודה אולטימטיבית. הגלקסי איטי משמעותית בפעולות הבסיסיות מהבלקברי. ניתוק שיחה בבלקברי מתבצע מיידית אך בגלקסי יש להמתין שניותיים (שלעיתים מרגישים כמו נצח). ההקלדה עצמה קשה הרבה יותר ואורכת לפחות כפול זמן (אני מקליד עיוור עברית ואנגלית. לא מרגיש שזה עוזר לי באנדרואיד). אני מכיר אנשים התייאשו מהקלדה של SMS וכעת מעדיפים להתקשר (!) במקום לשלוח SMS. העתקה והדבקה מתנהגים מוזר (ניסיתים להעתיק ולהדביק מתוך מייל?! אני הצלחתי חלקית רק כאשר אני מבצע "העברה" לנמען אחר). לא ניתן לטפל במספר תזכורות יחד. לא ניתן להגדיר "התראות" לפגישות כברירת מחדל –יש להגדיר התראה ספציפית בכל פגישה. ועוד ועוד.
יכול להיות שלחלק מבעיות אלו יש פתרון קל- שדרוג מערכת ההפעלה (בצענו לא מזמן) או שדרוג לתכונה מתקדמת יותר אבל עד עתה לא מצאתי את המשאבים לטיפול בסוגיות אלו שבבלקברי לא היו קיימות כלל.
נקווה שמחלות ילדות אלו יחלפו מהר. נכון גם שהעלות של אנדרואיד נוחה משמעותית מהבלקברי – דבר חשוב ביותר. אני מקווה שמשתמשי iPhone שאיתו אין לי עדיין נסיון, נהנים יותר.
לסיכום – הלוואי והיה בלקדרואיד- אנדרואיד עם פרודוקטיביות של בלקברי.

אין תגובות: