מוצרים רבים בשוק כוללים אופציות שונות כאשר במקרים רבים ישנה למוצר גירסה של enterprise או גרסת standard. במוצרים רבים ישנו פער גדול בעלויות בין גרסאות אלו. לדוגמה במסדי נתונים מגיע הפער ל- פי 6! אצל אחד מהספקים.
לפיכך אנחנו נתקלים במצבים שבהם אנשי מכירות מסבירים ללקוח מהם התכונות הנדרשות בגרסת enterprise ושאינן קיימות בגרסת ה- standard. הבעיה היא שלעתים ההסברים הללו אינם מדוייקים או נוטים לחומרה מבחינת חוסר היכולת בגרסת ה- standard. מנהלי המוצר אצל הספק יותר מדוייקים בד"כ אך גם כאן יכולה להיות הטייה מסויימת. ולכן המלצתנו היא לבצע בחינה נפרדת של שתי הגרסאות כאשר הלקוח הוא זה שמוודא את השוני בין הגרסאות. עלות הבחינה - מספר שעות פנימיות או חיצוניות שווה ברוב המקרים את ההשקעה.
לפיכך אנחנו נתקלים במצבים שבהם אנשי מכירות מסבירים ללקוח מהם התכונות הנדרשות בגרסת enterprise ושאינן קיימות בגרסת ה- standard. הבעיה היא שלעתים ההסברים הללו אינם מדוייקים או נוטים לחומרה מבחינת חוסר היכולת בגרסת ה- standard. מנהלי המוצר אצל הספק יותר מדוייקים בד"כ אך גם כאן יכולה להיות הטייה מסויימת. ולכן המלצתנו היא לבצע בחינה נפרדת של שתי הגרסאות כאשר הלקוח הוא זה שמוודא את השוני בין הגרסאות. עלות הבחינה - מספר שעות פנימיות או חיצוניות שווה ברוב המקרים את ההשקעה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה