לקוח ציין בפני שעליו לרכוש מודול נוסף עבור ביצוע משימה ספציפית. כאשר חקרתי לגבי מהות הרכש, הסתבר שלא בטוח שהמודול הנוסף הכרחי. ניתן לבצע את אותה פונקציונליות עם מעט התאמות גם באמצעות המודולים שכבר קיימים ללקוח. זאת אומרת שאיש המכירות "עידן את המציאות" לטובתו כאשר נתן את ההסברים על המודולים החדשים.
ההמלצה שלי היא להשתדל בכל מקרה, כאשר איש מכירות נותן מידע, לבקש את הנאמר בכתב. אם איש מכירות מציין עובדה או פונקציונליות מסויימת שאפשרית או אינה אפשרית - לבקש זאת בכתב. הדבר גם יגרום לכך שאנשי המכירות יזהרו יותר לפני פיזור ההצהרות וגם בכדי לוודא שאכן מבינים את המידע שנמסר על ידי איש המכירות.
ההמלצה שלי היא להשתדל בכל מקרה, כאשר איש מכירות נותן מידע, לבקש את הנאמר בכתב. אם איש מכירות מציין עובדה או פונקציונליות מסויימת שאפשרית או אינה אפשרית - לבקש זאת בכתב. הדבר גם יגרום לכך שאנשי המכירות יזהרו יותר לפני פיזור ההצהרות וגם בכדי לוודא שאכן מבינים את המידע שנמסר על ידי איש המכירות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה