ארגוני IT מחפשים כל הזמן, ובייחוד עכשיו, דרכים יצירתיות להורדת עלויות בכלל ועלויות רכש בפרט.
אפשרות שהועלתה לאחרונה על ידי אחד הלקוחות היא חיפוש channel נוסף וגלובלי מעבר ל- channels שקיימים כיום בישראל.
הלקוח בצע רכישה של חומרה בהיקף של כמה מליוני דולארים והסתבר לו שאחוז ההנחה האפשרי בישראל דרך המשווקים הרגילים הנו קטן יותר מאחוז ההנחה שאיפשר אינטגטור בינלאומי אחר שמבצע אצלו פעילות בתחום התקשורת (לא פעילות שקשורה ל- IT). הסיבה היא שלאותו אינטגרטור בינלאומי גם יחסים עם ייצרן החומרה ואחוז ההנחה שאפשרי אצלו הוא גבוה יותר. אגב, מי שרמז לו על אפשרות זו הוא הייצרן!
כלומר זאת היא נקודה ששווה בדיקה בעת ביצוע עסקאות גדולות.
אפשרות שהועלתה לאחרונה על ידי אחד הלקוחות היא חיפוש channel נוסף וגלובלי מעבר ל- channels שקיימים כיום בישראל.
הלקוח בצע רכישה של חומרה בהיקף של כמה מליוני דולארים והסתבר לו שאחוז ההנחה האפשרי בישראל דרך המשווקים הרגילים הנו קטן יותר מאחוז ההנחה שאיפשר אינטגטור בינלאומי אחר שמבצע אצלו פעילות בתחום התקשורת (לא פעילות שקשורה ל- IT). הסיבה היא שלאותו אינטגרטור בינלאומי גם יחסים עם ייצרן החומרה ואחוז ההנחה שאפשרי אצלו הוא גבוה יותר. אגב, מי שרמז לו על אפשרות זו הוא הייצרן!
כלומר זאת היא נקודה ששווה בדיקה בעת ביצוע עסקאות גדולות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה