במפגש שערכנו לאחרונה בין מנהלי פיתוח בארגונים שהם יצרני תוכנה עלתה תופעה בעייתית.
אחד הלקוחות דיבר שבזמנו דרישות ההנהלה היו מאוד קשות עד "בלתי הגיוניות" בתחום של באגים ואיכות. לחץ זה גרם להתפתחות של "שוק שחור" בתחום כלומר במקום לפתוח באגים בכלי הארגוני (clearquest במקרה זה) היו פותחים באגים בקבצי EXCEL . דבר זה התרחש אצל כל העובדים - גם העובדים המסורים ביותר. בעקבות ניסיון מר זה הוחלט בארגון שלא להציב מדדים קישחים או לתגמל בצורה מפורשת על גילוי באגים ותיקונם.
לסיכום - מנהל לא יכול לשנות מציאות ב"הינף קולמוס". הנחיות שיורדות מההנהלה חייבות להיות מותאמות למציאות בשטח זאת מכיוון שבמצב של חוסר ברירה גם העובדים המסורים ביותר "יעגלו את הריבוע".
מפגש זה היה מעניין ביותר- אפרסם עוד מתוכנו.
אחד הלקוחות דיבר שבזמנו דרישות ההנהלה היו מאוד קשות עד "בלתי הגיוניות" בתחום של באגים ואיכות. לחץ זה גרם להתפתחות של "שוק שחור" בתחום כלומר במקום לפתוח באגים בכלי הארגוני (clearquest במקרה זה) היו פותחים באגים בקבצי EXCEL . דבר זה התרחש אצל כל העובדים - גם העובדים המסורים ביותר. בעקבות ניסיון מר זה הוחלט בארגון שלא להציב מדדים קישחים או לתגמל בצורה מפורשת על גילוי באגים ותיקונם.
לסיכום - מנהל לא יכול לשנות מציאות ב"הינף קולמוס". הנחיות שיורדות מההנהלה חייבות להיות מותאמות למציאות בשטח זאת מכיוון שבמצב של חוסר ברירה גם העובדים המסורים ביותר "יעגלו את הריבוע".
מפגש זה היה מעניין ביותר- אפרסם עוד מתוכנו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה